۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۷۵۷۳۱۷
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان: 

عملیات حاج عمران به نام روز لرستان ثبت شد 

عملیات حاج عمران به نام روز لرستان ثبت شد 
سردار باقری با اشاره به ثبت عملیات حاج عمران در تقویم انقلاب به عنوان روز لرستان، گفت: هر ساله اعزام به منطقه عملیات حاج عمران در این روز را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سردار نعمت اله باقری، صبح امروز در برگزاری کنگره شهدای عملیات حاج عمران با اشاره به برگزاری اولین کنگره ملی شهدای استان لرستان در سال گذشته گفت: از امروز دومین کنگره ملی آغاز به کار می کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به نصب تمثال شهدا در سطح شهرهای استان و اجرای کارهای عمرانی با نام و یاد شهدا استان اشاره کرد و عنوان داشت: امید است بتوانیم در برگزاری دومین یادواره ملی شهدای استان کاستی ها را جبران کنیم.

سردار باقری اظهار کرد: در برگزاری یادواره شهدای حاج عمران بنای ما بر فرمان مقام معظم رهبری است.

وی به رشادت ها و شجاعت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره و عنوان‌کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است.

سردار باقری با اشاره به اینکه عملیات حاج عمران امروز در تقویم فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز لرستان ثبت شد، گفت: عملیات حاج عمران به عنوان چهارمین یادواره شهدای استان در حال برگزاری است.

وی حضور در منطقه حاج عمران به عنوان یکی از برنامه های ملی را از برنامه هایی عنوان کرد که هر ساله شاهد برگزاری این برنامه خواهیم بود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات